martes, 19 de marzo de 2013




¡Hola a toos y toes!
Gabriel de 5º cursu, gano'l primer premiu del concursu de cuentos qu'organizó l'ayuntamientu de Valdés, y nel que podíen participar los escolinos de los conceyos averaos.
Gano'l premiu con un cuentu que se titulaba " Zara y Caretu". Por esti premiu dieron-y 100 euros. Aspero qu'anque sea por eso , participéis nos concursos que faltan.Voi poner el cuentu darréu.
¡Norabona, Gabriel!

ZARA Y CARETU

          Zara ye una yegua de 12 años, torda con llurdios roxos na cara, bien alta y cola quilina llarga de color gris. Caretu ye un poni roxo, cola cara blanca, como si fora una máscara, por eso se llama Caretu, tien 8 años y ye bien pequeñu.
        El día de la folixa en Gamones, hubo una carrera de caballos, el caballu pequeñu taba bien nerviosu, porque yera la primer vegada que competía; él pensaba que diba perder porque yera bien pequeñu y nun paraba de topetar les sos ferradures contra'l suelu, nun se dexaba apareyar de mieu que tenía. Zara p'aselalu díxo-y:
Nun tes nerviosu,Caretu, na carrera hai categoríes, córrese por edaes,vas correr colos más xovenes, y hai pequeños como tu.
       El Caretu, al escuchar a la so amiga Zara dici-y esto, púnxose bien contentu y nun paraba de rinchar y saltar.

    Anunciaron la carrera y Caretu asistióse na llinea de salida colos demás participantes; yo punxi les espueles y montelu. Sono´l disparu de salida y el caballu salio rápidu como una bala; empezó’l terceru, pero na metá de la carrera adelantó al segundu, na linea de meta Zara taba esperándolu, corria d'un llau a otru,taba nerviosa y nun paraba d'animalu. Nos postreros 10 metros, Caretu adelantó y atravesó la llinea de la meta en primer llugar. 
     Zara averábalu pa da-y la norabona, y dempués prepárose pa la so carrera; asistióse na llinea de salida pa competir colos de la so edá. Tres el disparu, Zara asitióse de les primeres, y tuvo tol tiempu encabezando la carrera. A los pocos metros de la meta, un caballu negru adelantola pola izquierda y Zara quedó´n segundu llugar.
    Caretu p'animala compartió´l so premiu cola so amiga Zara y los dos esfrutaron d'un gran maniegu de panoyes.
                                                                                              Fin

2 comentarios: